Тому корпоративні кольори є найяскравішим ідентифікатором компанії. Отже, у розробці фірмового стилю колірне рішення виконує три основні функції: викликає необхідні емоції у споживача, декларує корпоративні цінності та допомагає ідентифікації компанії.19-Aug-2015

Основна задача фірмового кольору – викликати у людей певні емоції та асоціації з компанією. Також він висловлює ідею корпоративного стилю компанії загалом.

Фірмовий стиль – це комбінація візуальних елементів, які розміщують на товарах, упаковках, рекламних матеріалах компанії та використовують при комунікації з клієнтами. Фірмовий стиль необхідний для того, щоб правильно позиціонувати компанію та відрізнятися від конкурентів.

Кольори фірмового стилю – те, що виділяє компанію на тлі конкурентів і робить відомою на ринку. Вибираючи палітру відтінків для логотипу, етикетки, дизайн-макета і фавікона сайту, бренди, що поважають себе, не покладаються тільки на інтуїцію і волю випадку.